Monday, September 22, 2008

"Cooler Than You"

I told a couple folks that i'd be comming out with a Cool Kids mixtape, and here it is. Its Roughly 80 minutes long (minus the bonus track) and consists of a bunch of dope tracks from them 2 cool kids in the Chi. Some tracks are old, some are newly released, some are rare. Well, check out the tape, i think its a job well done but you can be your own judge lol. Love it or hate it, it's all good 2 me :]
Link:
Track List:
1. A Little Bit Cooler
2. Pennies
3. Oscar The Grouch
4. Mikey Rocks
5. Gold & A Pager
6. Box Of Rox
7. One, Two
8. Stove Top
9. Jingling
10.Dinner Time
11.If It Rocks Let It Knock
12.Flossin
13.Black Mags Ft. Kanye West
14.Gold Chain
15.What Up Man
16.Unos
17.Fresher Than You
18.Wasting Time
19.'88
20.Delivery Man
21.That'll Work
22.Action Figures
23.Colors
24.Full & Paid (Windy-City-Mix) Ft. Lupe & Common
25.Dreamin'
26.Pump Up The Volume (Flosstradamus Cut)
27.What It Is
28.Gold & A Pager (Klever Moon Walk Cut)
29.Miami Beach (Hydroz Cut)

*Bonus Track*
30.Chigaco Zoo (Radio Rip)

Wednesday, September 17, 2008

Kay, its certianly been a while since i came out with some sorta remix or mashup or sumthin of that nature. So here, im back with an exclusive uptempo remix of kanyes phresssh new LoveLockDown trak. Its different, its outside the box, it's "House-ish" if you will. Right now i consider this a beta, cuz im not sure if im done working with it yet or not...i need some feedback.



Monday, July 28, 2008

Transforming Sound Mixtape

What happenin folks, its been a while since ive hit up the site with some new ish, its been a very very busy summer so far between work n dj'ing. Its madness.
The other day i thought of releasing another phresh mixtape with some of the latest Hip Hop n R&B. So i jumped into the lab, got on the tables, dropped some trax, pushed it into the comp, finalized, and fin. Here it is without further annoyance (lol). May i present "Transforming Sound"
Hope you digg it, hope you like it, hope you love it. If not, go fly yourself a kite =]
  1. Lollipop
  2. I Got Bass
  3. A Millie
  4. Green Light
  5. Spazz
  6. Make the world go round
  7. Mastered
  8. I Luv your girl
  9. Addiction
  10. Break This Down
  11. Comfortable
  12. Announcement
  13. Hero
  14. Baby
  15. Around The world
  16. Makin Me Sweat
  17. Cookie Jar
  18. Moving Mountians
  19. American Boy
  20. Forever
  21. UMC
  22. On & On
  23. You Know What
Download Link


Wednesday, June 18, 2008

A Millie Vs. The Justice

Like my last post. This is something different. Expand your music horizons people! haha na all kidding aside. This is my first post in a while, ive been busy Dj'ing and all that Jazz, there are many many more posts on the way rest assured, i just havnt had time to really post much. This remix features Lil Waynes well known "A Millie" acapella over another hit track from the well known group The Justice. I created this cuz of the great feedback recieved from "The Coolest JUstice remix" Well check it out, i present this as "A Millie Justice Remix" Enjoy

Thursday, May 15, 2008

The Coolest Vs Justice Remix

This remix may go over some peoples heads i already know, lol. Lemme try n explain haha..Well i recently went 2 the Glow In The Dark Tour @ MSG and wow, the sickest show i think ill ever c in my life..4real..lol..Lupe opened the show spittin his verses from "The co0lest" over some song called "Let There Be Light" from this well known electro group named Justice whose music is pretty damn tyte..so0 after hearing it..i had 2 some how emulate it, so i did..just keep in mind this remix wasnt even my idea it came straight from Lupes head, i just made it into something audible haha..so0o sick..check out this Lupe interview



Got Bored, Made A Youtube

Monday, May 12, 2008

30 Seconds To Apologize

Vs.
Ok so.
This remix shows a bit of my eclectic taste in music as well as my versatility when it comes 2 making remixes. I took the instrumental from 30 Seconds To Mars's "The Kill" and tweaked it into the acapella of well known hit "Apologize" which as you might know was produced by Timbaland and sung by One Republic. Its a deff. a different feel than usual. As always give it a listen and enjoy.





Tuesday, May 6, 2008

Daft Punk MegaMix


So i recently created this Daft Punk MegaMix featuring over 20 of their hits from all 3 of their albums (Homework, Discovery, & Human After all). Well what can you expect from it? ALOT! lol no seriously, i really love the mix and im sure you can enjoy it whether ur a fan of the Daft Duo or not. Till next post, peac3



Saturday, May 3, 2008

Lupe Fiasco Superstars Only Remix


This Remix features the instrumental of Timbalands "One And Only"..This is a very interesting mix..and it works veryy welll..


ALSO
I got really bored the other day so i youtubed it lol

Stronger Remix's


Ok, so by my best calculations..Kanye West's stronger came out about a year ago...about..i remember it around this time...so0o i decided 2 make a post on the subject by uploading my own personal stronger remix's as well as remixes from other Deejayz..so0 check em out..uno0
DJ A-Track(kanyes dj) Remix

Dj Red Foxx Remix

Dj MiniMaxX Remix

American Boy Remix


I tossed up the accapella from Estelle's American boy track with an instrumental piece from the artist RATATAT. it sounds pretty good..has a dif. feel from the original..give it a listen







Thursday, April 24, 2008

Love In This Club RemixX

With the helping ear of My boY WilLie aKa FilOfal, i was able 2 concoct yet another genious remix using the taste of Lil' Wayne however THIS time usIng thE Lollipop Instrumental. We tossed on the acapela of Usher & Jeezys "Love In This Club." And with some added technical magic by myself..i dont mean 2 brag..but damn u gota hear this.


p.s. U might notice an added touch 2 Ushers vocals...The AutoTuner @ its finest =]

Tuesday, April 22, 2008

Throw Back Remix Of The Week

I can consider this a throwback. Its a remix of Lupe Fiascos "I gotcha" accapella over the instrumental of "so krispy." I cranked this out a minute ago [With My Boy D-Ray] but it still desearves a listen...music never gets stale in my opinion.





Monday, April 21, 2008

Lollipop Remix

With This Remix i took Lil' Waynes "Lollipop" song and remixed it with Cobra Starships "City Is @ War" Instrumental.. It may sound a lil outa the ordinary 2 some but the remix is fresh with a new unique spin on it..check it out!



Friday, April 11, 2008

STILLL
One of My Fav. Created mAshups..
it desearves another poke


So with my new found gold known as The Five One band, ive gotten some inspiration on some remixs as u might be able 2 tell lol...their music is dope!! & im NOT tryna rip off them and make their music better in any way because its perfect as is...im just adding some of my own flavor 2 it lol..btw shoutz 2 my Gowhere? fam for pointing this crew out..iite enuff talk now listen ..
& as always, keep it fly




Tuesday, March 4, 2008

Daft Punk ATW Remix 4 NycOsmosFc9

Daft Punk MiniMaxx RemiX
Around The World Vs. Harder, Better.. Vs. AeroDynamiC



Sunday, March 2, 2008

Heard It In 07 Part 2!

Track List
1) Stronger
2) Impacto
3) Tamborine
4) Get Buck In Here
5) Dj Cool (throwback)
6) Show Me What Ya Got
7) Give It 2 Me
8) Way I Are
9) Poisen (throwback)
10) Apache Snippet (throwback)
11) Ya No Te Veo
12) Hot F**k
13) We Be Burning (throwback)
14) Dutty Wine
15) Ay Chico
16) Mentirosa (throwback)
17) The Anthem
18) Midnight
19) Give It Up
20) Toma (throwback)
21) Wah Dem A Do
22) Annonymous
23) Get It Shawty
24) Put You 2 Bed
25) Sexual Eruption
26) Dont Stop The Music
27) Take You There

Wednesday, February 27, 2008

Heard It In 07 Part 1

DownLoad Her3
Track List

1) Kiss Kiss
2) Ayo Technology
3) Crank That
4) Do Do Brown (classic)
5) Party Like A RockStaR
6) Make It Rain
7) Walk It Out
8) Two Step
9) Get My Money Right
10) Buy You a Drink
11) Snap Yo Fingas (throwback)
12) This Is Why Im Hot
13) Its Goin Down
14) Good Life
15) Make Me Better
16) Its Me Bitches
17) I Get Money
18) Whatever You Like
19) Phone Sex
20) I Want You
21) Like This
22) Ms. New Booty (throwback)
23) Wall 2 Wall
24) Superstar
25) Driving Me Wild


Thanks 4 Checkin Out mY latest MixtApe, even though its a Lil late in 08 haha
But its all go0d..I guarantee you'll Digg it, or you get your Money back...

This Is Part 1 of 2 for "Heard It In 07"

Friday, February 22, 2008

Thursday, February 7, 2008

Wednesday, February 6, 2008